środa, 5 marca 2014

Oh! Mother Blogger

No i stało się! Na fali spotkań blogujących mam, będziemy mieć takowe również w Gdyni.
Kasia z Żanetką obmyśliły plan i zgodziły się bym do nich dołączyła.
Jesteśmy na fejsie i na bloggerze. Zapraszamy do odwiedzin TU do polubienia oraz TU do obserwowania.
Będziemy na bieżąco wrzucać wszelkie nowe informacje. Bądźcie czujni :)

Jesteśmy pełne zapału, więc trzymajcie kciuki by wszystko co sobie zaplanowałyśmy się udało.
Dziś krótko.
A może później jeszcze się coś pojawi ;)

6 komentarzy:

  1. O kurcze ale fajna sprawa!!!
    Cieszę się, że w końcu coś takiego zostanie zorganizowane blisko mnie :) Boję się tylko, że przez bliski termin porodu mogę nie trafić- ale liczę na to, że maluszek zjawi się wcześniej na świecie i jakoś dam radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane szalejecie :) ja jak zwykle mam wszędzie daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez przesady Kochaniutkie!
    Gdynia nie jest na końcu świata! Kursują do niej pociagi zewsząd. dla chcącego nie ma nic trudnego, bedzie już ciepło {mam nadzieję}, więc podróż dla dzieciaczka w pociagu będzie przygodą!
    Pakujcie się! Zaplanujcie weekend nad morzem - dawka jodu dobrze Wam zrobi :P :)
    Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście nikogo do niczego zmuszać nie możemy, ale bardzo gorąco zachęcamy do przyjazdu.
    Jak Żaneta napisała, mamy nadzieje że będzie już ciepło, a dzieciom bardzo przyda się trochę jodku :)
    Zapisy wciąż trwają i liczę na Waszą obecność :)

    OdpowiedzUsuń