czwartek, 12 grudnia 2013

BLOGOTEKA, w temacie Małego Człowieka

No i odnalazłam początek wspaniałej zabawy. I jak to bywa w przypadku zabawy w głuchy telefon, zawsze jakaś informacja umknie naszej uwadze. Mnie również się to przytrafiło.
Zasady zabawy poniżej:


1.Tworzymy rymowankę nt. swojego bloga , którą umieszczamy we wpisie na własnym blogu razem z odpowiedzią na pytanie - czym jest dla mnie blogowanie?
2.Zapraszamy do zabawy trzech kolejnych Blogerów Rodzicielskich  i informujemy ich o tym
3.Wracamy do zawodkobieta.blogspot.com i umieszczamy wymyśloną rymowankę w komentarzu pod postem wraz z linkiem do swojego bloga.
Pomyślmy..
Punkt 1 - rymowanka jest TU, odpowiedź na zadanie pytanie? 
Czym jest dla mnie blogowanie?
Blogowanie jest dla mnie uzupełnieniem do mojego życia. Blog jest miejscem, w którym mogę się pożalić, pochwalić albo najnormalniej w świecie poczytać wypociny innych podobnych mnie osób :)  
Punkt 2 - z zaproszeniem trzech kolejnych blogerów może być kłopot. Nie szukam na siłę blogów, które mogłabym poczytać, bo to nie o to chodzi. Na niektóre trafiam przypadkiem, na inne z polecenia i tak te które lubię i czytam zostały już zaproszone do zabawy. A że początkująca ze mnie blogerka rodzicielska to zbyt wielu tych blogów jeszcze nie mam.

Punkt 3 - zrobione. Jest komentarz i link powiedzmy, że też jest ;)

I w zasadzie to tyle w temacie wierszowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz