sobota, 22 lutego 2014

Kolejny dzień...

Dzisiaj chciałabym się Wam pochwalić.
1. W zakładce "Projekt-Oczekiwanie" znajduje się podsumowanie drugiego tematu.
2. Syn mój pierworodny i schody.
3. Alusia i zamiłowanie do porządku.
4. Jestem sponsorem!! I co dalej??

Tak więc zaczynamy :)

1. Zapraszam do podziwiania :)
2. Pisał, jak to Miś bez nadzoru postanowił sobie powędrować i rodzinie ciśnienie podnieść. Czas by to pokazać. A raczej w jaki sposób tego dokonał.


3. Chrześnica moja kochana to prześliczna 15-miesięczna rezolutna dziecinka. Ostatnio bardzo umiłowała sobie wyrzucanie różnych śmieci do śmietnika. Nie jest tak, że wyrzuca wszystko co jej w łapki wpadnie lecz to co jej się powie, że to śmieć. Albo dziwne skrawki papieru, które sama uznaje za śmieci.
I taka sytuacja z dziś:
Siedzimy sobie w kuchni. Trzymam Misia na kolanach. Miś w łapkach trzyma rolkę papieru toaletowego (skąd się wzięła, zapytacie. Z toalety, odpowiem.). Rozdziera zawzięcie na małe kawałki. Ala szwenda się pomrukując. Nagle podchodzi i podnosi spod moich nóg kawałek papieru. Idzie do szafki, gdzie stoi śmietnik. Otwiera szafkę.  A tam przepełniony kubeł. Wrzuca papierek. Ten opada. Podnosi go i znów wrzuca. Ponownie opada. Znów podnosi i wyrzuca. Opada. Zrezygnowana zamyka szafkę...i podnosi papierek. Otwiera szafkę i po raz kolejny stara się umieścić papierek w koszu.
Sikam już ze śmiechu, bo cała sytuacja trwa jakiś czas. Mała w koło Macieju, niestrudzenie powtarza jedną czynność. W końcu postanawiamy wymyślić inną zabawę.
Kochana dziewczynka :)
4. Zgłosiłam się na bycie sponsorem w konkursie, który rusza na dniach. Jak ruszy to powiem, w którym. I taką rozkminę mam, bo nie wiem co za sponsorować. Bawię się w rękodzieło, ale dość szeroko pojęte. Może któraś z Was miałaby jakiś pomysł, co by tu można było zrobić??

Chciałam też dziś poruszyć temat, który dręczy mnie od jakiegoś czasu, ale jakoś serca do niego jeszcze nie mam. A chodzi mi o zachowanie poprawności gramatyczno-ortograficzno-stylistycznej w pisanych postach na niektórych blogach. Jak dojrzeję to napiszę :)

2 komentarze: